Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Author: Štoplová, Lydie
Advisor: Daňová, Radka
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a jsou v ní popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Svět plodů a jsou zde rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je praktická část zaměřena na hodnocení konkurence společnosti a obsahuje vypracovanou SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení pro společnost Svět plodů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46757
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav financí a účetnictví
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 58764


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štoplová_2021_dp.pdf 2.197Mb PDF View/Open None
štoplová_2021_op.docx 25.92Kb Unknown View/Open None
štoplová_2021_vp.docx 31.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account