Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Krůzová, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:41Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:41Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46850
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití informačně-naučných textů při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část práce vymezuje hlavní kritéria výběru vhodných informačně-naučných textů pro práci v mateřské škole a objasňuje zásadní rozvojové přínosy práce s těmito texty v prostředí MŠ. Praktická část práce, která má aplikační charakter, představuje soubor konkrétních edukačních aktivit zaměřených na podporu rozvoje gramotnosti dětí předškolního věku s využitím informačně-naučných textů.
dc.format 109 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject informačně-naučné texty cs
dc.subject obohacování poznání cs
dc.subject reading literacy en
dc.subject informational texts en
dc.subject knowledge enrichment en
dc.title Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole
dc.title.alternative The use of non-fiction texts in the development of children's literacy in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the possibilities of using information-educational texts for the preschool children's reading literacy development. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the main criteria for the selection of suitable information-educational texts for work in the kindergarten and clarifies the fundamental development benefits of working with these texts. The practical part of the work, which has an application character, introduces a set of specific educational activities designed for supporting the preschool children' literacy development by using the information-educational texts.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58952
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
krůzová_2021_dp.pdf 4.685Mb PDF View/Open None
krůzová_2021_op.docx 20.10Kb Unknown View/Open None
krůzová_2021_vp.docx 20.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account