Projekt zlepšení marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Zbyněk
|
|
dc.contributor.author |
Šudrlová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:18:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T02:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4688
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se budu zabývat marketingovým mixem podniku Důbrava, chemické výrobní družstvo. V teoretické části se seznámíme se všemi nástroji marketingového mixu i SWOT analýzou, která bude použita při návrzích zlepšení každého prvku marketingového mixu. Základem analytické části jsou analýzy nástrojů mixu, následuje hodnocení současného stavu a návrhy na možná zlepšení marketingových aktivit v podniku. Na vědomí budu brát i očekávání a finanční dopady. |
cs |
dc.format |
63 s., 16 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
33689420 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingového mixu chemického výrobního družstva Důbrava |
cs |
dc.title.alternative |
The improvement project of the marketing mix in the Důbrava a cooperative chemical producer |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this Bachelor thesis is marketing mix implemented in the Důbrava company, cooperative chemical producer. The theoretical part clarifies the tools of the marketing mix and the principles of the SWOT analysis that will be applied in the proposals of the improvement of every element of the marketing mix in the Důbrava company. The basis of the analytical part represents the analysis of the tools of the marketing mix implemented in the Důbrava company and the evaluation of the present state and the proposals of the possible improvement implementation of the marketing activities of the company. There will be also the expectations for the company and financial impact taken into consideration. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4753
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account