Vizuální identita fiktivní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální identita fiktivní firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vizuální identita fiktivní firmy
Author: Kunzová, Barbora
Advisor: Dosoudilová, Jana
Abstract: V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na analýzu grafického designu v módním průmyslu na naší scéně. V první kapitole popisuji základní pojmy, na které v mojí teoretické části narážím, jako vysvětlení toho, co je grafický design, jakou roli hraje v marketingu, jeho uplatnění v módním průmyslu a jak to s ním teď vypadá v České republice. V následující kapitole se zabývám tím, jak by měla správně vypadat vizuální identita módních značek. V třetí kapitole jsem se věnovala merchandisingu, od jeho historie až po současnost a jeho kladné i záporné příklady na české scéně. V poslední kapitole rozebírám jednotlivé vizuální identity firem a značek u nás. V praktické části bakalářské práce představím svou vlastní autorskou firmu, zaměřující se na výrobu sportovních podprsenek a její celkovou vizuální identitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46979
Date: 2020-11-02
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Grafický design
Discipline: Multimédia a design - Grafický design
Grade for thesis and defense: B 59166


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kunzová_2021_dp.pdf 3.180Mb PDF View/Open None
kunzová_2021_op.pdf 153.7Kb PDF View/Open None
kunzová_2021_vp.pdf 187.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account