Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
Author: Chromcová, Agata
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Práce se zabývá vnímáním reklam s morálním apelem daných komerčních společností. Jsou zde uvedeny teoretická východiska spojená s procesem moralizace, kterého se značky prostřednictvím svých reklam dopouštějí. V souvislosti s tím se objevují rozporuplné názory, jaké pocity takové reklamy mohou vzbuzovat a, jak se společnost staví k tomu, že ziskové značky jsou zadavateli tohoto typu reklamy. Právě na těchto faktorech jsou zformulovány výzkumné otázky této práce. Tyto faktory tvoří v práci výzkumné otázky. Následuje realizace kvalitativního výzkumu ve formě strukturovaných rozhovorů s respondenty generace narozené v letech 1968-1983. Výsledkem je vymezení pocitů a postojů dotazovaných, které je doprovázejí. Dále názorů na "morální výchovu" komerčních značek a další faktory, které celé téma ovlivňují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47044
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59249


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chromcová_2021_dp.pdf 1.851Mb PDF View/Open None
chromcová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
chromcová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account