Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Mach, Matěj
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47062
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu sportu a komunikačních kanálů. Praktická část naopak za pomoci kvalitativního výzkumu využívá tyto pojmy v praxi.
dc.format 59 s. (90 441 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject polostrukturované rozhovory cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject Online communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject effectivity en
dc.subject sport marketing en
dc.subject semi-structured inter-views en
dc.subject effectivity en
dc.title Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
dc.title.alternative The Effectiveness of Marketing Communication of the University Ice Hockey League
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about effectivity of marketing communications of university hockey league in Czech republic. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge in the field of marketing communication, sports marketing and communication channels. On the contrary, the practical part, with the help of qualitative research, requires these concepts in practice.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59270
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
mach_2021_dp.pdf 2.850Mb PDF View/Open None
mach_2021_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
mach_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account