Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mariánková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47064
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace. |
|
dc.format |
55 s. (89 026 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Brand
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
Google Ads
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Kampaň
|
cs |
dc.subject |
Focus group
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
Google Ads
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Campaign
|
en |
dc.subject |
Focus group
|
en |
dc.title |
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace |
|
dc.title.alternative |
Increase of Brand Awareness for a New Target Group through Digital Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the concept and creation of campaigns through digital media, such as social networks or Google Ads and Sklik advertising systems and their impact on a previously unaddressed target group. The thesis attempts to characterize mentioned channels and point out their practical use, including the impacts of the chosen type of communication on target group. This will be achieved through processed adverti-sing system's data and a focus group that will reveal key insights resulting from this communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59272
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account