Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Mariánková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47064
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o konceptu a tvorbě kampaní prostřednictvím digitálních médií, jako jsou sociální sítě či reklamní systémy Google Ads a Sklik a jejich dopadu na dříve neoslovenou cílovou skupinu. Práce se pokouší charakterizovat zmíněné kanály a poukázat na jejich praktické využití včetně dopadů zvolené komunikace na zmíněnou cílovou skupinu. Tohoto bude docíleno pomocí zpracovaných systémových dat a focus group, která odhalí klíčové skutečnosti vyplývající z této komunikace.
dc.format 55 s. (89 026 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Brand cs
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Kampaň cs
dc.subject Focus group cs
dc.subject Brand en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject PPC en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Sklik en
dc.subject Facebook en
dc.subject Campaign en
dc.subject Focus group en
dc.title Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
dc.title.alternative Increase of Brand Awareness for a New Target Group through Digital Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the concept and creation of campaigns through digital media, such as social networks or Google Ads and Sklik advertising systems and their impact on a previously unaddressed target group. The thesis attempts to characterize mentioned channels and point out their practical use, including the impacts of the chosen type of communication on target group. This will be achieved through processed adverti-sing system's data and a focus group that will reveal key insights resulting from this communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59272
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
mariánková_2021_dp.pdf 2.067Mb PDF View/Open None
mariánková_2021_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
mariánková_2021_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account