Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
Author: Prachýlová, Dominika
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47073
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 59281


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prachýlová_2021_dp.pdf 1.907Mb PDF View/Open None
prachýlová_2021_op.doc 135.5Kb Unknown View/Open None
prachýlová_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account