Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
Author: Procházka, Daniel
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tématem bakalářské práce je vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí. Pro účely této práce byl vybrán e-shop Našeobchody.cz, se kterým autor práce na tvorbě digitální komunikace spolupracuje. Teoretická část se zabývá pojmy z digitální komunikace, e-commerce a brandbuildingu, které slouží k porozumění druhé částí této práce. V rámci praktické části je značka Našeobchody.cz blíže charakterizována a následně jsou provedeny čtyři šetření jak kvalitativního, tak kvantitativního charakteru. Na základě provedených výzkumů jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky a formulována doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47074
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59282


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2021_dp.pdf 3.078Mb PDF View/Open None
procházka_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
procházka_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account