Návrh komunikačního mixu pro firmu MAGNETON a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního mixu pro firmu MAGNETON a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koplík, Dalibor
dc.contributor.author Stoklasa, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:26:18Z
dc.date.available 2010-07-13T12:26:18Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/470
dc.description.abstract Ve své práci jsem se věnoval komunikačním aktivitám firmy MAGNETON a.s. Nejdříve jsem si zjistil veškeré informace o podniku MAGNETON a.s. a na základě těchto údajů jsem podrobně analyzoval současnou situaci komunikačních aktivit. V další fázi mé práce jsem navrhl komunikační mix. K jednotlivým nástrojům uvedeného mixu jsem uvedl návrhy a doporučení, které by mohly přispět k zefektivnění komunikace. Na závěr jsem ke každé uvedené aktivitě komunikačního mixu stanovil finanční částky a stanovil jsem tak stručný ekonomický rozpočet uvedeného mix. cs
dc.format 56 s., 14 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 373565 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject mix cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject aktivity cs
dc.subject comunication en
dc.subject mix en
dc.subject budget en
dc.subject activities en
dc.title Návrh komunikačního mixu pro firmu MAGNETON a.s. cs
dc.title.alternative Comunication mix suggestion for company MAGNETON a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-19
dc.description.abstract-translated I have concentrated on the communication activities of MAGNETON. First of all I found out all accessible information about MAGNETON. On the basis of this I have analyze the situation of communication activities in the present time. Next step for me was to suggest the correct communication mix. I have picked particular implements of the mix. For every implement I have suggested recommendation how to use it effectively. Then I had to work up the economic budget for the whole mix and its separate parts. Which is to set a certain amount of money for every single implement accordingly to its real use for the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2549
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
stoklasa_2006_bp.pdf 364.8Kb PDF View/Open
stoklasa_2006_vp.pdf 176.6Kb PDF View/Open
stoklasa_2006_op.pdf 291.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account