Komunikační strategie "na ponku"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie "na ponku"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Novotná, Eva
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47139
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie podnikatele na ponku. První část práce je založena na teoretických východiscích marketingové a komunikační strategie v oblasti malých podnikatelů a firem. Druhá, praktická část je shrnutím komunikace na ponku, a to prostřednictvím analýzy stavu současné situace. Následuje série individuálních rozhovorů. Tyto rozhovory zjišťují, jak je vnímaná současná komunikace a jaké možnosti jsou shledávány jako adekvátní pro efektivnější budoucí komunikaci. Projektová část shrnuje všechny poznatky z části praktické a přináší tak komplexní návrh komunikační strategie, která je postavena na celkovém šetření a je uchopena pro její vyu-žití v rámci malého podnikatele v daném oboru.
dc.format 110 s. (173 203)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject malá firma cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject small business en
dc.title Komunikační strategie "na ponku"
dc.title.alternative Communication Strategy of the "na ponku" Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with communication strategy of the entrepreneur na ponku. First part of the thesis is based on theoretical background in the field of marketing and communication strategy of entrepreneurs and small businesses. Second - practical part of the thesis summarizes the communication of na ponku using analysis of the state of current situation. Following part contains a series of individual interviews. These interviews investigate the current communication, how the communication is perceived and what options are the most appropriate for the future communication to be more effective. The project part sums up the findings from the practical part and brings the complex plan of communication strategy, which is based on the total research and can be used by the small business in given field.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59357
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná_2021_dp.pdf 5.417Mb PDF View/Open None
novotná_2021_op.pdf 926.8Kb PDF View/Open None
novotná_2021_vp.doc 158.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account