Rebranding hokejového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding hokejového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jahoda, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47152
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navržení komunikační strategie potenciálního rebrandingu hokejového klubu HC Olomouc, a to na základě analýzy rebrandingu konkurenčních klubů z českého prostředí HC Energie Karlovy Vary a HC Slavia Praha. K docílení co nejefektivnější komunikační strategie má dopomoct ověření použitých způsobů komunikace rebrandingu u zmíněných klubů v očích hokejové veřejnosti, zejména pak fanoušků, a také analýza současného brandingu HC Olomouc. K získání potřebných dat byly v práci použity metody polostrukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření.
dc.format 105 s. (148 763)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject hokej cs
dc.subject HC Olomouc cs
dc.subject brand en
dc.subject rebranding en
dc.subject marketing communication en
dc.subject hockey en
dc.subject HC Olomouc en
dc.title Rebranding hokejového klubu
dc.title.alternative Rebranding of a Hockey Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to design a communication strategy for the potential rebranding of the HC Olomouc hockey club, based on an analysis of the rebranding of competing clubs from the Czech environment HC Energie Karlovy Vary and HC Slavia Praha. In order to achieve the most effective communication strategy, the verification of the used methods of communication rebranding at the mentioned clubs with the hockey public, especially the fans, as well as the analysis of the current branding of HC Olomouc should help. The methods of semi-structured interview and questionnaire survey were used to obtain the necessary data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59374
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
jahoda_2021_dp.pdf 6.818Mb PDF View/Open None
jahoda_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
jahoda_2021_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account