Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kokmotos, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47155
dc.description.abstract Práce hledá důvod, proč docházejí posluchači od regionálních stanic Českého rozhlasu? Na případu jedné z nich, konkrétně Českého rozhlasu Brno pak hledá řešení i pro zbylé stanice z regionální sítě. Součástí práce je výzkum preferencí posluchačů Českého rozhlasu Brno a průzkum hudebních preferencí posluchačů Českého rozhlasu. Cílem práce je najít řešení jak v oblasti programu, tak propagace regionálního vysílání.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject veřejnoprávní rozhlas cs
dc.subject regionální stanice cs
dc.subject posluchači cs
dc.subject průzkum posluchačských preferencí cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject rozhlasový program cs
dc.subject Czech radio en
dc.subject public radio en
dc.subject regional stations en
dc.subject listeners en
dc.subject research of listeners preferences en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject radio program en
dc.title Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
dc.title.alternative Marketing and Marketing Communication of Regional Studios of Czech Radio
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated Why are listeners leaving reagional stations of Czech radio? Showing on case of Czech radio Brno is this thesis trying to find solutions for other stations of regional network. Research of listeners preferences of Czech radio Brno and music preferences of listeners of whole regional network is part of this thesis. Target of this thesis is to find solutions in program and promotion of the regional broadcasting.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59378
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kokmotos_2021_dp.pdf 2.136Mb PDF View/Open None
kokmotos_2021_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
kokmotos_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account