Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Popelka, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:04Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47417
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu Zlín Kečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost. Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM.
dc.format 70 s. (114 667 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customer en
dc.subject relationship marketing en
dc.title Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939
dc.title.alternative Marketing analysis focusing on customer relations in the company XYZ, following the example of the company Baťa Co. until 1939
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management. The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing communication and CRM. The practical part of the work defines the overall development of the company Baťa a.s. with a focus on marketing and CRM, containing information examined in the state district archive Zlín-Kečuva, Baťa fund. It also contains an analysis and comparison with the company Baťa, on the basis of which proposals were created for a selected company. The aim of this work was to analyze the company's identification of weaknesses in the selected company and effective marketing and CRM solutions.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 59916
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
popelka_2021_dp.pdf 1.440Mb PDF View/Open None
popelka_2021_op.docx 22.79Kb Unknown View/Open None
popelka_2021_vp.docx 25.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account