Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Stupnická, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47461
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt komunikace se zákazníky v retailové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a druhá praktická. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení retailové společnosti, zjištění současného stavu marketingové komunikace a tvorba vybraných marketingových strategických analýz. Projektová část je zpracována na základě výsledků, které obsahuje návrhy pro komunikaci se zákazníky vybraných segmentačních skupin. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 81 s. (103 529)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject komunikační scénáře cs
dc.subject retailová společnost cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject customer en
dc.subject online marketing en
dc.subject communication scenarios en
dc.subject retail company en
dc.subject marketing communication tools en
dc.title Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti
dc.title.alternative The Project of the Comunication for Customers in Retail Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the project of communication with customers in a retail organization. The whole work is divided into two parts the first of which is theoretical and the second one is practical. In the theoretical part there is a literature research in the field of marketing communication. The knowledge from the theoretical part serves as a well grounded basis for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the retail company and find out the present state of marketing communication and create selected marketing strategic analyzes. The project part is based on the results which contain proposals for communication with customers of desired segmentation groups. The project is subject to time, expenses and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52186
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
stupnická_2021_dp.pdf 2.760Mb PDF View/Open None
stupnická_2021_op.docx 25.92Kb Unknown View/Open None
stupnická_2021_vp.docx 26.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account