Řízení mimořádných materiálových požadavků zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řízení mimořádných materiálových požadavků zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Peterek, Kamil
dc.contributor.author Fajstlová, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:19Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:19Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47716
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá řízením mimořádných materiálových požadavků zákazníka v podniku Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem této práce je popsat, zhodnotit a navrhnout vylepšení pro stávající proces řízení těchto mimořádných požadavků. Zhodnocení procesu je provedeno díky případovým studiím, dále sběrem a analýzou všech mimořádných případů ve sledovaném období. Výsledkem sledování je zjištění, že díky řízení mimořádných požadavků zákazníků je možné zajistit lepší dostupnost zboží na skladu. Díky sledování jsou také popsána pozitiva a negativa tohoto řízení. V závěru práce jsou navržena opatření pro optimalizaci a automatizaci stávajícího procesu.
dc.format 70 s., 82 644 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Logistika cs
dc.subject Řízení zásob cs
dc.subject Analýza zásob cs
dc.subject Nákup cs
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Logistics en
dc.subject Inventory Management en
dc.subject Inventory Analysis en
dc.subject Purchasing en
dc.subject Customer en
dc.title Řízení mimořádných materiálových požadavků zákazníka
dc.title.alternative Management of Customer Abnormal Material Requirements
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Víchová, Kateřina
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses about the management of customer abnormal material requirements in the company Fabory CZ Holding s.r.o. The aim of this thesis is to describe and evaluate current process of managing customer abnormal material requirements and suggest improvements. The evaluation of the process is made through case studies, as well as the collection and analysis of all cases of abnormal material requirements in the monitored period. The result of the monitoring is that managing abnormal customer requirements leads to better availability of materials in the warehouse. Thesis also describes the positives and negatives of this requirements managing. At the end of the thesis, there are proposals for optimization and automation of the existing process.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 53993
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-07


Files in this item

Files Size Format View Description
fajstlová_2020_dp.pdf 1.299Mb PDF View/Open None
fajstlová_2020_op.pdf 233.1Kb PDF View/Open None
fajstlová_2020_vp.pdf 187.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account