Marketingové strategie v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinka, Stanislav
dc.contributor.author Pohlídal, Svatomír
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:21Z
dc.date.issued 2019-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47769
dc.description.abstract Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii.
dc.format 69 s. (92 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject transfuzní oddělení cs
dc.subject dárci krve cs
dc.subject Marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject health care en
dc.subject transfusion department en
dc.subject blood donors en
dc.title Marketingové strategie v praxi
dc.title.alternative Marketing Strategies In Practice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefka, Vladislav
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis entitled "Marketing Strategies in Practice" deals with marketing in a health care. Specifically, I have processed a marketing strategy for the transfusion department of the selected hospital. I used professional literature for my theoretical part, with the help of which I defined basic concepts in the field of marketing and also marketing in the health care. In the practical part, I introduced the reader more closely to the selected transfusion department and the "issue" of a blood donation. Using a marketing survey, defining of the target groups and setting of the goals, I designed the marketing strategy.
dc.description.department Ústav bezpečnostního inženýrství
dc.thesis.degree-discipline Bezpečnostní technologie, systémy a management cs
dc.thesis.degree-discipline Security Technologies, Systems and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 54061
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-07


Files in this item

Files Size Format View Description
pohlídal_2020_dp.pdf 1.303Mb PDF View/Open None
pohlídal_2020_op.pdf 243.5Kb PDF View/Open None
pohlídal_2020_vp.doc 291Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account