Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Krbec, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:31Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:31Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47995
dc.description.abstract Náplní sepsané bakalářské práce je tvorba podnikatelského plánu pro společnost GreyFlag působící v oblasti online marketingu. Pro sestavení podnikatelského plánu jsou nezbytné teoretické základy, o nichž pojednává první část této práce, na kterou následně navazuje část praktická, obsahujíc PEST analýzu spolu s tvorbou sektorového šestiúhelníku pro rozbor vnějšího prostředí. Následně je sepsán samotný podnikatelský plán, na jehož konci je vyhodnocena rentabilita a ve zbytku práce dochází k hodnocení rizik vyplývajících z podnikatelského plánu za použití skórovací metody s výstupem v podobě mapy rizik. Na základě provedených výpočtů lze konstatovat, že projekt je proveditelný a pakliže dojde ke kýženému omezení rizik, tak podnikatelský plán má vysokou pravděpodobnost úspěchu.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online cs
dc.subject analýza rizik cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject skórovací metoda cs
dc.subject bussines plan en
dc.subject marketing en
dc.subject online en
dc.subject risk analysis en
dc.subject financial plan en
dc.subject scoring method en
dc.title Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu
dc.title.alternative Creation of a Business Plan of a Selected Subject
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-02
dc.description.abstract-translated The content of the bachelor's thesis is the creation of a business plan for the company GreyFlag operating in the field of online marketing. The theoretical foundations are necessary for the compilation of a business plan, which is discussed in the first part of this work, which is then followed by a practical part, containing PEST analysis together with the creation of a sector hexagon for the analysis of the external environment. Sub-sequently, the business plan itself is written, at the end of which the profitability is evalu-ated and in the rest of the work the risks arising from the business plan are evaluated using a scoring method with an output in the form of a risk map. From a financial point of view, the project seems feasible, and if the desired risks are reduced, the business plan has a high probability of success.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 54476
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-29


Files in this item

Files Size Format View Description
krbec_2020_dp.pdf 1.559Mb PDF View/Open None
krbec_2020_op.pdf 146.0Kb PDF View/Open None
krbec_2020_vp.pdf 199.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account