Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Gergelová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48035
dc.description.abstract Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je zejména sumarizovat poznatky o možnostech začleňování výchovy ke zdraví v kurikulu mateřské školy. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem prostřednictvím dotazníku, který byl podán učitelkám mateřských škol v Jihomoravském kraji, s cílem zjistit, jaké jsou postoje učitelů na začlenění projektů k výchově o zdraví do kurikula mateřských škol. Dále pak zjistit, jakým způsobem je výchova ke zdraví začleňována do kurikula MŠ a to prostřednictvím obsahové analýzy dokumentů, konkrétně školních vzdělávacích programů mateřských škol.
dc.format 123 s.(159 710) Přílohy: 3.s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova ke zdraví v pedagogické praxi cs
dc.subject projektování v mateřské škole cs
dc.subject zdravotní postoje učitele k výchově ke zdraví cs
dc.subject health education in pedagogical practise en
dc.subject projects in kindergarten en
dc.subject teacher's health attitude to health education en
dc.title Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji
dc.title.alternative Health Education in Curriculum for Nursery Schools of South Moravian Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and practical one. The aim of the theoretical part is to summarize knowledge about possibilities of integrating health education in the pre - school education curriculum. The practical part deals with quantitative research through a questionnaire, which was submitted to kindergarten teachers in the South Moravian Region, aiming to find out their attitudes about the inclusion of health education projects in kindergarten curriculum. Furhermore, document analysis, especially of the kindergaten educational programs, was used to find out the way the health education is incorporated into the pre-school education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54559
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
gergelová_2020_dp.pdf 3.736Mb PDF View/Open None
gergelová_2020_op.docx 19.02Kb Unknown View/Open None
gergelová_2020_vp.docx 22.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account