Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Vítková, Sára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48067
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je výzkumného charakteru a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, které souvisí s tématem dětských prekonceptů. Tato část slouží jako podklad pro zpracování empirické části. Výzkumná část práce je zpracována v kvalitativním designu s využitím metod interview s dětmi a analýzy dětské kresby. Cílem této práce je zjistit prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět a následně tyto prekoncepty popsat. V závěru práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění.
dc.format 67 s. (91 389 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětské prekoncepty cs
dc.subject miskoncepty cs
dc.subject children´s preconceptions en
dc.subject misconceptions en
dc.title Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět
dc.title.alternative Preconceptions of preschool children about how a child comes into the world
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis is of a research type qulitative design and deals with preconceptions of preschool children about how a child is born. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of basic concepts, which is related to the topic of children's preconceptions. This part serves as a basis for the processing of the empirical part. The research part of the work is processed in qualitative design using methods of interviewing children and analysing children's drawings. The aim of this work is to find out preconceptions of preschool children about how a child born and then describe these preconceptions. At the end of the work, the resulting findings are evaluated and interpreted.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54597
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
vítková_2020_dp.pdf 1.622Mb PDF View/Open None
vítková_2020_op.docx 17.25Kb Unknown View/Open None
vítková_2020_vp.docx 18.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account