Rizika zavádění nového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika zavádění nového produktu

Show full item record

No preview available
Title: Rizika zavádění nového produktu
Author: Artim, Alexander
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce bude řešit rizika a problémy při zavádění nového produktu firmy KetoFit na trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou uvedení nového produktu na trh. V části praktické, budeme využívat teoretické zkušenosti a ná-sledně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Za prvé si představíme společnost KetoFit, jejich sortiment a také jejich nový výrobek proteinové tyčinky. Dále budou sestaveny marketingové analýzy, jako první je uvedena analýza PEST, poté prove-deny analýzy zákazníků a konkurence. Nakonec bude sestavena Bostonská matice a prove-den návrh na zmírnění rizika zaváděného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48167
Date: 2019-11-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: D 54724


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
artim_2020_dp.pdf 834.8Kb PDF View/Open None
artim_2020_op.pdf 310.6Kb PDF View/Open None
artim_2020_vp.pdf 290.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account