Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Fialová, Denisa
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48443
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email marketingu a offline marketingu. Na základě skutečností zjištěných v praktické části práce bylo navrženo zlepšení, které může firmě napomoct k efektivnější komunikaci. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject inzertní platforma cs
dc.subject sdílená ekonomika cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising platform en
dc.subject shared economy en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication Improvement of the Platform NajdiKáru s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated The main aim of the diploma thesis is to improve the marketing communication of the NajdiKáru advertising platform. The essence was to improve the existing communication with the intention of gaining a greater awareness of the company and reaching potential users. Analyses were performed to help identify shortcomings in the use of communications. These problems concerned websites, mobile applications, social networks, advertising systems, or email marketing. Based on the facts found in the practical part of the work, an improvement was proposed, which can help the company to communicate more effectively. These proposals were subjected to cost, time, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55091
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
fialová_2020_dp.pdf 3.542Mb PDF View/Open None
fialová_2020_op.docx 24.59Kb Unknown View/Open None
fialová_2020_vp.docx 32.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account