Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Nosek, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48464
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 139 s. (231 780 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject vícekriteriální rozhodování cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Multicriteria decision making en
dc.subject Contributory organization en
dc.subject Marketing mix of services en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit sector. The theoretical part will serve as a starting point for the elaboration of the analytical and project part. The analytical part deals with characteristic of company, analyzes of the marketing mix of services, marketing communication and selected analyzes of the marketing environment. The conclusion of the analytical part is a SWOT analysis, which summarizes the previous analyzes and will be the basis for the elaboration of the marketing communication project. The project will contain several proposals, which will then be subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55113
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
nosek_2020_dp.pdf 2.495Mb PDF View/Open None
nosek_2020_op.docx 24.55Kb Unknown View/Open None
nosek_2020_vp.docx 24.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account