Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krystoň, Miroslav
dc.contributor.author Haratková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48491
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá potenciál zážitkového učení v oblasti edukace dospělých. Práce má deskriptivní charakter a je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nachází vymezení základních pojmů, jako je celoživotní učení, edukace dospělých, volný čas a vysvětlení zaměňovaného pojmu zážitková pedagogika. Další teoretický úsek se zabývá přímo zážitkovým učením, definuje nám jeho cíle, specifika a význam na základě odborné literatury. Pro realizaci praktické části byl vybrán smíšený výzkum, pro který bylo využito dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum měl za úkol naplnit cíle práce odpovědět na výzkumné otázky (míra povědomí o nabídce, zájem, efektivita).
dc.format 65 s. (72 284 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject edukace dospělých cs
dc.subject zážitkové učení cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject zážitek cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject adult education en
dc.subject experience learning en
dc.subject leisure time en
dc.subject experience en
dc.title Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých
dc.title.alternative The Potencial of Experiental Learning in Adult Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis researches the potential of experiential learning in the part of adult education. The work has a descriptive character and it is divided into two parts: the theoretical and the practical part. The theoretical part contains definitions of basic terms such as lifelong learning, adult education, leisure time and the explanation of the confusing definition of experiential pedagogy. The next theoretical part is just about the experiential learning, it defines its goals, specifics and meanings based on the literature. The practical part uses the mixed research, which includes the questionnaire survey and semi-structured interviews. The research goal was to accomplish the goals of the thesis, response to the research questions (the level of awareness about the offer, interest, efficiency).
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55146
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
haratková_2020_dp.pdf 1.802Mb PDF View/Open None
haratková_2020_op.docx 17.34Kb Unknown View/Open None
haratková_2020_vp.docx 21.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account