Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Svaček, Matúš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:52Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48506
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu změny korporátního designu ve spo-lečnosti Business Logic. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti marketingu, brandingu a firemní identity. Dále je analyzován současný stav korpo-rátního designu ve společnosti tak, aby byly odhaleny jeho slabé stránky, na jejichž zákla-dě je následně zpracován projekt jeho změny. Projekt je podroben nákladové, rizikové analýze a na konci je zhodnocen i přínos pro společnost.
dc.format 109 s. (117 803 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Branding cs
dc.subject korporátní design cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject logo design cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject focus groups cs
dc.subject design manuál cs
dc.subject Branding en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate identity en
dc.subject logo design en
dc.subject marketing en
dc.subject SWOT en
dc.subject focus groups en
dc.subject design manual en
dc.title Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Corporate Design Improvement Project in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with elaboration of a project of corporate design change in the company Business Logic. At the beginning of the work is formulated bibliographic re-search related to the field of marketing, branding and corporate identity. Furthermore is analyzed current state of company corporate design in order to reveal its weaknesses, on the basis of which the project of its change is processed. Project is put through cost and risk analysis and at the end there are evaluated benefits for the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55165
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
svaček_2020_dp.pdf 4.964Mb PDF View/Open None
svaček_2020_op.docx 24.81Kb Unknown View/Open None
svaček_2020_vp.pdf 2.111Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account