Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Torma, Dominik
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:54Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:54Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48539
dc.description.abstract Záměrem diplomové práce je vypracování projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše týkající se oblasti marketingové komunikace a následně tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Na základě výsledků analýzy byl zpracován projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Vypracovaný projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 107 s. (150 625 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Analysis en
dc.subject Customer en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated The intention of the diploma thesis is to develop a project aimed at improving the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. The aim of the theoretical part of the thesis was to conduct a literature research related to the field of marketing communication and then to create a theoretical basis for the practical part of the thesis. The aim of the practical part of the thesis was to analyse the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. Based on the results of the analysis, a project aimed at improving the current state of marketing communication in the Duda Bathroom Company Ltd. was created. The developed project was then subjected to time, cost and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55201
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
torma_2021_dp.pdf 2.156Mb PDF View/Open None
torma_2021_op.docx 29.58Kb Unknown View/Open None
torma_2021_vp.docx 24.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account