Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Staňková, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48568
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na typologii osobnosti u studentů sociální pedagogiky. Práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy jako sociální pedagogika, osobnost sociálního pedagoga, psychologie osobnosti, teorie osobnosti a vývojové aspekty mladé dospělosti. Také se zabývá vztahem sociální pedagogiky a psychologií osobnosti. Praktická část je kvantitativního pojetí a pomocí dotazníkového šetření zkoumá nejčastější typy osobnosti, které se objevují u studentů sociální pedagogiky.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject psychologie osobnosti cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject typologie osobnosti cs
dc.subject aspekty mladé dospělosti cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject personality psychology en
dc.subject personality en
dc.subject personality typology en
dc.subject aspects of young adulthood en
dc.title Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative Personality typology of social pedagogy students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the personality typology of social pedagogy students. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as social pedagogy, social pedagogue's personality, personality psychology, personality theory and developmental aspects of young adulthood. Also deals with the relationship between social pedagogy and personality psychology. The practical part is a quantitative concept and uses a questionnaire survey to examine the most common types of personality that are found in students of social pedagogy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55233
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
staňková_2020_dp.pdf 1.912Mb PDF View/Open None
staňková_2020_op.docx 16.97Kb Unknown View/Open None
staňková_2020_vp.docx 18.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account