Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Bílá, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:56Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:56Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48592
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky pojednává o tom, jak studenti využívají ve svém životě sociální sítě a ostatní chatovací aplikace. Dále se snaží nahlédnout do problematiky možné závislosti na sociálních sítích. Práce je členěna do části teoretické a části praktické. V teoretické části je kapitola věnována komunikaci, vymezení pojmu a druhům komunikace. V další kapitole jsou popsána specifika, výhody a nevýhody elektronické komunikace. Třetí kapitola popisuje jednotlivé nejpopulárnější sociální sítě, včetně historie a v poslední kapitola je věnována termínu netolismus. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky. Poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky dotazníkového šetření.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject elektronická komunikace cs
dc.subject netolismus cs
dc.subject social networks en
dc.subject social media en
dc.subject communcation en
dc.subject electronic communication en
dc.subject internet addiction disorder en
dc.subject IAD en
dc.title Sociální sítě v životě studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative Social Networks in Lives of Social Pedagogy Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2020-08-28
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis titled Social Networks in the Lives of Social Pedagogy Students focuses on how students use social networks and messaging platforms in their lives, while trying to gain insight into a possible negative consequence of the use of social networks - getting addicted to them. The study is split into a theoretical and a practical part. The first chapter in the theoretical part is dedicated to communication, defining the term, as well as the various kinds of communication. The second chapter explains the specifics of electronic communication and its advantages and disadvantages. The next chapter describes the social networks and communication platforms themselves including their origin and brief history. The final chapter of the theoretical part addresses the Internet addiction disorder (IAD). In the practical part, an overview of the research method, objective and questions are provided. The answers are then represented in graphs and analysed.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55265
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bílá_2020_dp.pdf 3.010Mb PDF View/Open None
bílá_2020_op.docx 17.44Kb Unknown View/Open None
bílá_2020_vp.doc 55.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account