Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Author: Skákalová, Anna
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference spotřebitelského segmentu pro uvedení nové produktové řady termo prádla. Pozice firmy byla analyzována z pohledu produktového portfolia a prostředí, kterým je firma obklopována. Zhodnocením poznatků z kvantitativního výzkumu spotřebitelského trhu a provedených firemních analýz byly stanoveny výsledné návrhy pro zavedení nové produktové řady termo prádla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48824
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 55615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
skákalová_2020_dp.pdf 2.010Mb PDF View/Open None
skákalová_2020_op.docx 22.77Kb Unknown View/Open None
skákalová_2020_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account