Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Jurošová, Marie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48885
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
dc.format 77 s. (92 979 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nové trendy v marketingu cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject new trends in marketing en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
dc.title.alternative New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Martin
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the current state of marketing communications, benchmarking, BCG matrix and SWOT analysis. Based on the results of the analysis and questionnaire survey, research questions are answered, and suggestions and recommendations are formulated to improve marketing communication of the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55694
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
jurošová_2020_dp.pdf 1.826Mb PDF View/Open None
jurošová_2020_op.docx 22.28Kb Unknown View/Open None
jurošová_2020_vp.docx 36.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account