Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík

Show full item record

No preview available
Title: Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík
Author: Habiger, Petr
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb. V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/489
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
habiger_2006_bp.pdfBlocked 1.039Mb PDF
habiger_2006_op.doc 270Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account