Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Kalovská, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48951
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. působící v potravinářském průmyslu. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingových komunikací, které jsou podkladem pro část praktickou. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací ve společnosti a s tím spojené zhodnocení výsledků. Dále jsou vypracována doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject situation analysis en
dc.title Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis Of Marketing Communications Of Company KR Real, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of the company KR Real, s.r.o., which operates in the food industry. In the theoretical part of the bachelor thesis there is processed knowledge related to marketing communications, which are the basis for the practical part. The aim of the practical part is the analysis of the current state of marketing communications in the company and the associated evaluation of results. Further recommendations are made for improving the current situation.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55789
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-30


Files in this item

Files Size Format View Description
kalovská_2020_dp.pdf 3.131Mb PDF View/Open None
kalovská_2020_op.docx 22.88Kb Unknown View/Open None
kalovská_2020_vp.docx 22.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account