Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu
Author: Ngoová, Kristýna
Advisor: Vaněk, Miloslav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro účely HR marketingu a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definici sociálních sítí, druhy sociálních sítí, dále definici HR marketingu a popis jednotlivých částí HR marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí ve vybrané společnosti XY, která byla zpracována na základě interních dat. Cílem bakalářské práce bylo podat přehledné informace o sociálních sítí a HR marketingu a analyzovat stav fungování sociálních sítí na HR marketing ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení firemní značky a recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Součástí bakalářské práce je dotazník a online rozhovor s personalistkou firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48974
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 55813


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ngoová_2020_dp.pdf 2.423Mb PDF View/Open None
ngoová_2020_op.docx 22.88Kb Unknown View/Open None
ngoová_2020_vp.pdf 645.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account