Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Habásková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49221
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny dvě dotazníková šetření. Pomocí těchto dotazníkových šetření se určil cíl diplomové práce a to navrhnout konkrétní společnosti, která se sexistickým reklamním sdělením má problém, reklamu, která se dá považovat za etickou.
dc.format 117 s. (155 145 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexismus cs
dc.subject gender cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject neetická reklama cs
dc.subject Bernard cs
dc.subject sexism en
dc.subject gender en
dc.subject marketing research en
dc.subject advertisment en
dc.subject advertising message en
dc.subject unethnical advertising en
dc.subject Bernard en
dc.title Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
dc.title.alternative The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of the use of sexism in advertising, as an unethical way of attracting and gaining customers. The ubiquitous advertising thus records the still clinging to the issue of sexism. The diploma thesis is thus divided to cover the issues of topics such as marketing research, advertising, gender and sexism in the theoretical part. In the determining part of the project part of the diploma thesis, two questionnaire surveys are presented. With the help of these questionnaire surveys, the aim of the diploma thesis was determined, namely to design a specific company that has a problem with sexist advertising, advertising that can be considered ethical.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56402
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
habásková_2020_dp.pdf 2.807Mb PDF View/Open None
habásková_2020_op.pdf 155.5Kb PDF View/Open None
habásková_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account