Tvorba vlogu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba vlogu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Mičulková, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49234
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je forma videa zvaná vlog. Vlog, jakožto forma video vyprávění denního života tvůrce, se stále vyvíjí a v tento moment existují vlogy osobní a vlogy tiché. Diplomová práce se zaměřuje na trend tichého vlogu, jak lze tento formát vytvořit, jak s ním pracovat a hlavně jak docílit toho, aby člověk v závěru se mohl stát influencerem pro jistou společnost a dopomohl tak k propagaci výrobků a služeb. Hlavními komponenty této práce je kvalitativní výzkum, který je prováděn za pomocí samotných tvůrců tichých vlogů a následná projektová část, kde jsou použity výsledky z výzkumu. Projektová část se zabývá reálnou tvorbou této formy tichých videí a testování úspěšnosti tohoto trendu v prostředí jiného, než odkud pochází.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject vlog cs
dc.subject video cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject social media en
dc.subject influencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject vlog en
dc.subject video en
dc.subject YouTube en
dc.subject Instagram en
dc.title Tvorba vlogu
dc.title.alternative Vlog Making
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The main topic of diploma thesis is a specific form of videos called vlog. Vlog, as a form of story-telling of daily life of the creator, is still developing and in this moment, there are existing types of vlogs which are: personal and silent vlogs. This diploma thesis is focused on the trend of silent vlogs, how you can create this format, how to work with it and mainly how to achieve the situation where you can become an influencer for some companies and be able to help with promotion of their products and services. The main components of this thesis are qualitative research, where creators of silent vlogs themselves participates, and project part, where are used results of the research. Project part is working with real creation of this form of silent videos and it is testing a success rate of this trend in the different environment then where it originates.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56423
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
mičulková_2020_dp.pdf 4.179Mb PDF View/Open None
mičulková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
mičulková_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account