Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Author: Helešic, Jakub
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce se zabývá sociální reklamou se zaměřením na jednorázové plasty. První, teoretická část práce je věnována vymezení pojmů jako sociální marketing, sociální reklama, reklamní apely, tematice plastového znečištění a generacím Z a X.V rámci praktické práce bude pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu zodpovězeno na výzkumné otázky, které byly položeny v metodice práce. Na základě zjištění vyplývajících z výzkumů bude v rámci poslední, projektové části navržena kampaň, která má cílovou skupinu přesvědčit ke změně návyku v jejím spotřebitelském chování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49262
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56478


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
helešic_2020_dp.pdf 1.856Mb PDF View/Open None
helešic_2020_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
helešic_2020_vp.pdf 166.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account