Budování osobního brandu v online marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobního brandu v online marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Horálková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49267
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části. Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu. Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené.
dc.format 89 s. (120 254 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand cs
dc.subject budování brandu cs
dc.subject freelancer cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject PPC cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject business plan en
dc.subject freelancer en
dc.subject online marketing en
dc.subject PPC en
dc.title Budování osobního brandu v online marketingu
dc.title.alternative The Personal Branding Strategy in Online Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with building a personal brand in the transition of an employee to freelancing in the field of performance marketing focused on PPC advertising. Its aim is to design a procedure for building a personal brand, including a procedure for a specific person in the project part. The thesis summarizes the advantages and disadvantages of freelancing, online marketing and possible procedures for building brands. It proposes a general procedure for building a personal brand. It obtains information about the field environment of Czech PPC online marketing and about building personal brands in this market through qualitative and quantitative research. She proposes a brand building process for a PPC specialist who plans to start working as a freelancer during maternity leave.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56484
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
horálková_2020_dp.pdf 1.809Mb PDF View/Open None
horálková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
horálková_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account