Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

Show full item record

No preview available
Title: Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Author: Zatloukalová, Barbora
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části budou zpracovány a rozebrány nejčastější příklady klamavé reklamy na potraviny a v projektové části pak porovnání jednotlivých názorů konečných spotřebitelů a jejich pohled na toto téma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49296
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 56525


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zatloukalová_2020_dp.pdf 3.656Mb PDF View/Open None
zatloukalová_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
zatloukalová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account