Marketingová komunikace e-shopu s módou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace e-shopu s módou

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace e-shopu s módou
Author: Jurečková, Liliana
Advisor: Rygl, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na trh s módou v online prostředí. Konkrétně rozebírá mar-ketingovou komunikaci společnosti ZOOT a.s. a její vliv na dvě cílové skupiny žen. Jed-notlivé nástroje marketingové komunikace a pojmy týkající se módního průmyslu jsou odborně rozebrány v teoretické části. Ta vytváří základ pro praktickou část, která se za-bývá analýzou marketingové komunikace i v konkurenčním prostředí e-shopů Zalando a About You. Dále je v praktické části zpracován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci dvou, věkem rozdělených, cílových skupin žen. Jednotli-vé otázky v rozhovorech vychází z analyzované marketingové komunikace módních e-shopů. Výstupem bakalářské práce jsou doporučení pro společnost ZOOT a.s. získané ze zmíněné analýzy a polostrukturovaných rozhovorů, které přinášejí relevantní informace o účinnosti zkoumaných nástrojů marketingové komunikace z pohledu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49322
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56558


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jurečková_2020_dp.pdf 3.679Mb PDF View/Open None
jurečková_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
jurečková_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account