Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Jurmanová, Pavlína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49324
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá nástrojem marketingové komunikace, podporou prodeje, ve vinotéce U Archy ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu služeb a komunikačního mixu. Dále je podrobně rozebrána kapitola podpora prodeje, kde je představena její funkčnost a cíle a jsou rozebrány její hlavní nástroje. Poslední dvě kapitoly se věnují nákupnímu chování zákazníka a objasnění pojmu maloobchod. V práci jsou uváděna aktuální data a nové moderní technologie. Praktická část se specializuje na představení vinotéky a jejího komunikačního mixu. Je proveden terénní experiment, který zkoumá nákupní chování zákazníka po uskutečněné akci. Na základě účinnosti akce, vyhodnocení dotazníku spokojenosti a porovnání dat s předchozích akcí je objasněn výsledek výzkumu a jsou stanoveny výsledná doporučení a návrhy. V práci je uveden aktuální náhled na vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vinotéky.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject vinotéka cs
dc.subject degustace cs
dc.subject terénní experiment cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject retail en
dc.subject wine shop en
dc.subject tasting en
dc.subject field experiment en
dc.subject pandemic en
dc.title Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy
dc.title.alternative Application of Sales Promotion Tools in Marketing Communication of Wine Bar Archa
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the tool of marketing communication, sales promotion, in the wine shop U Archy in Zlín. The theoretical part defines the basic concepts of service marketing, marketing mix of services and communication mix. Furthermore, the chapter sales promotion is analyzed in detail, where its functionality and goals are introduced and its main tools are analyzed. The last two chapters deal with the shopping behaviour of the customer and clarify the concept of retail. The thesis presents current data and new modern technologies. The practical part specializes in the presentation of the wine shop and its communication mix. A field experiment is performed, which examines the customer's shopping behaviour after the event. Based on the effectiveness of the event, evaluation of the satisfaction questionnaire and comparison of data with previous events, the result of the research is clarified and the resulting recommendations and proposals are set. The thesis provides an up-to-date view of the impact of the COVID-19 pandemic on the shopping behaviour of wine shop customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56560
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
jurmanová_2020_dp.pdf 2.054Mb PDF View/Open None
jurmanová_2020_op.docx 124.7Kb Unknown View/Open None
jurmanová_2020_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account