Marketingový plán společnosti PETROF

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti PETROF

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán společnosti PETROF
Author: Klimeš, Matěj
Advisor: Rygl, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá společností PETROF, spol., tradičním českým výrobcem akustických pian. Řeší její marketingové prostředí a především analyzuje možnosti na trhu z hlediska marketingu, které vedou k vylepšení a tvorbě nového marketingového plánu, což je hlavním cílem práce. Pro zjištění nových možností a vylepšení marketingového plánu jsem prováděl situační analýzu jak vnitřního, tak i vnějšího prostředí společnosti. V poslední kapitole je doporučení pro společnost, kde jsou jednotlivé body, které mohou vést k lepší marketingové komunikaci, díky které může společnost být lepší a úspěšnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49325
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 56562


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
klimeš_2020_dp.pdf 1.112Mb PDF View/Open None
klimeš_2020_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
klimeš_2020_vp.pdf 145.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account