Budování značky v obuvnickém průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky v obuvnickém průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Obadalová, Liliana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49340
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky v obuvnickém průmyslu. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem fashion marketingu, módního průmyslu, značky. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear, rozhovorem se zakladatelkou značky Evou Klabalovou, kvantitativním výzkumem a SWOT analýzou. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek a doporučení založené na výsledcích výzkumů.
dc.format 61 s. (82 299)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject obuvnický průmysl cs
dc.subject Kave Footwear cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject obuv cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject footwear industry en
dc.subject Kave Footwear en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject footwear en
dc.title Budování značky v obuvnickém průmyslu
dc.title.alternative Brand Building in the Footwear Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with brand building in the footwear industry. The theoretical part summarizes and defines theoretical concepts related to the topic of fashion marketing, fashion industry, brands. The practical part consists of the characteristics of the company Kave Footwear, an interview with the founder of the brand Eva Klabalová, quantitative research and SWOT analysis. At the end of the work there is the answer to research questions and recommendations based on research results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56581
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
obadalová_2020_dp.pdf 2.448Mb PDF View/Open None
obadalová_2020_op.docx 90.16Kb Unknown View/Open None
obadalová_2020_vp.pdf 413.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account