Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Slezáčková, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49346
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a stanovuje výzkumné otázky, které jsou postaveny tak, aby zodpověděly hlavní cíl práce. Praktická část nejdříve představuje vybranou bankovní společnost, její vize, cíle, způsob komunikace. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté navrhnuto doporučení.
dc.format 79 s. (106 317 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject Air Bank cs
dc.subject advertising en
dc.subject televison advertising en
dc.subject humour en
dc.subject banking en
dc.subject Air Bank en
dc.title Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
dc.title.alternative Humour in Air Bank Television Commercial
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the use of humour in television advertising of banking institution Air Bank. The thesis is split into two parts. Theoretical part of the thesis clarifies terms connected to advertising, its history and forms. Then it deals with elements and unwanted effects of humour. It covers the field of banking and services, which are offered in this segment. Last, but not least it deals with the methodology of research and research questions, which are constructed to answer the main goal of the thesis. First of all, the practical part introduces selected banking institution, its vision, goals, way of communication. Then it evaluates answers of the qualitative research, which results answer the research questions which are used as a base to make recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56587
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
slezáčková_2020_dp.pdf 2.008Mb PDF View/Open None
slezáčková_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
slezáčková_2020_vp.pdf 157.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account