Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller

Show full item record

No preview available
Title: Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
Author: Osina, Petr
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores za účelem podpory prodeje. Cílem práce je vyzkoumat celkový zájem o potenciální věrnostní program a porovnat možné výhody s konkurenčními obchodními sítěmi. Výsledkem zkoumání bude komparace konkurenčních programů a navrhnout vlastní věrnostní program tak, aby byl efektivní na zvýšení prodeje a spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická vymezuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, prodejní chování zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma iStores, dále porovnání věrnostních programů konkurenčních značek na trhu a vyhodnocení osobních rozhovorů za účelem zjištění zájmu o zavedení věrnostního programu a následně zpracovaného online dotazníku, který měl za úkol zjistit již konkrétní výhody věrnostního programu, o které by byl zájem. Na základě analýzy a získaných dat je vyvozený samotný návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49428
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56739


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
osina_2020_dp.pdf 3.329Mb PDF View/Open None
osina_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
osina_2020_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account