Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Hastíková, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49636
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití vybraných metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek, které jsou zaměřené na metody a projekty podporující cestu dítěte ke čtenářství. Empirická část představuje výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím obsahové analýzy dostupných metodických materiálů. Výzkumná zjištění ukazují, jaký je přínos metodických materiálů pro spolupráci dítěte s dospělými jedinci při rozvoji čtenářské gramotnosti a jaké jsou záměry metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject faktory čtenářské gramotnosti cs
dc.subject metody čtenářské gramotnosti cs
dc.subject reading literacy en
dc.subject factors of reading literacy en
dc.subject methods of reading literacy en
dc.title Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku
dc.title.alternative Analysis of methodical materials for preschool chidlren literacy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The main goal of the bachelor thesis is analysing possibilities of use selected methodical materials for development of reading literacy pre-school children. Theoretical part deals with the definition of theoretical possibilities, which are aiming on methods and projects supporting the child´s path to reading. Empirical part presents the results of qualitatively oriented research, which was realized through the content analysis of the accessible methodical materials. Research solutions show, what is the contribution of methodical materials in mutual cooperation of child with adults in development of reading literacy and what are intentions of methodical materials in development reading literacy pre-school children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57162
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
hastíková_2021_dp.pdf 1.496Mb PDF View/Open None
hastíková_2021_op.docx 19.84Kb Unknown View/Open None
hastíková_2021_vp.docx 18.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account