[NEOBHÁJENO] Kritéria výběru hraček do mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Kritéria výběru hraček do mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Žádníková, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49660
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter a je zaměřena na hračky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaká kritéria hrají roli při výběru hraček do mateřských škol či jaké jsou požadavky učitelů na hračky. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu hra a hračka v kontextu mateřské školy. V praktické části, která je realizována metodou polostrukturovaného interview, jsou zjišťována kritéria, dle kterých učitelé mateřských škol vybírají hračky. Z výzkumu vyplynulo, že nejčastějšími kritérii, dle kterých vybírají učitelé mateřských škol hračky je jejich odolnost, bezpečnost, zdravotní nezávadnost, omyvatelnost, praktičnost a také mnohostranné využití. Hračka by měla být také účelná a přiměřená věkové skupině dětí a v neposlední řadě by měla mít hračka vzdělávací charakter.
dc.format 51
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject hračka cs
dc.subject požadavky na hračku cs
dc.subject game en
dc.subject toy en
dc.subject toy requirements en
dc.title [NEOBHÁJENO] Kritéria výběru hraček do mateřské školy
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Criteria of selecting toys in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2021-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-research character and is focused on toys in kindergarten. The aim of the work is to find out what criteria play a role in the selection of toys for kindergartens or what are the requirements of teachers for toys. The theoretical part is focused on explaining the concept of game and toy in the context of kindergarten. In the practical part, which is realized by the method of semi-structured interview, the criteria according to which kindergarten teachers choose toys are determined. The research showed that the most common criteria according to which kindergarten teachers choose toys are their durability, safety, health safety, washability, practicality and also versatile use. The toy should also be purposeful and appropriate to the age group of children and, last but not least, the toy should be of an educational nature.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57188
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
žádníková_2021_dp.pdf 2.864Mb PDF View/Open None
žádníková_2021_op.docx 17.30Kb Unknown View/Open None
žádníková_2021_vp.docx 18.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account