Vnímání hudby v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání hudby v televizní reklamě

Show full item record

Thumbnail
Title: Vnímání hudby v televizní reklamě
Author: Bačuvčík, Radim
ISBN: 978-80-7678-057-6
DOI: https://doi.org/10.7441/978-80-7678-057-6
URI: http://hdl.handle.net/10563/50143
Date: 2021-12-17
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Page count: 226
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Ve většině míst je hudba jen pozadím. Vypadá to, že tvůrci reklamy obvykle vnímají situaci tak, že hudba prostě v reklamách musí být, bez ohledu na to, zda má nějaký vztah k ostatním složkám spotů, či nikoli. Na druhou stranu existuje mnoho příkladů záměrného zapojení hudby do konstrukce spotů, včetně případů, kdy je celý spot evidentně postaven především na použité hudbě. Monografie „Vnímání hudby v televizní reklamě“ ukazuje, jak tvůrci komerční hudby v současné době pracují s konkrétními prvky hudebního designu, jako je tempo, rytmus, tonalita, hudební typy, žánry, nástroje nebo texty, aby přenesli nebo zvýraznili reklamní sdělení. V každé kapitole monografie bylo ukázáno, jak tyto hudební a nehudební parametry fungují a jak jsou vztahy mezi nimi statisticky významné.

Files in this item

Files Size Format View
Bacuvcik_Vniman ... televizni_reklame_2021.pdf 6.531Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account