Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Dobešová, Terezie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50318
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá online komunikací Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie a po ní. Cílem je zjistit, jak efektivní tato komunikace byla, zda přinesla výsledky a prozkoumat, jaké byly kroky, které Papírnictví SO podstoupilo. Teoretická část vysvětluje základní principy digitálního marketingu, reklamy na internetu a plánování komunikační strategie. Praktická část představí Papírnictví Stanislav Olšák a jeho kroky na počátku pandemie. Součástí bude i analýza současné komunikace na internetu. Pro zjištění její efektivity bude provedeno dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem Papírnictví SO. Na základě výsledků bude navržena komunikační strategie a kampaň pro podporu online komunikace.
dc.format 64 s. (84 622 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject kvantitativní a kvalitativní výzkum cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject online communication en
dc.subject e-shop en
dc.subject social media en
dc.subject communication strategy en
dc.subject quantitative and qualitative research en
dc.subject communication campaign en
dc.title Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie
dc.title.alternative Online Marketing Communication of Stationery Stanislav Olsak in a Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the online communication of Stationery Stanislav Olsak during and after the pandemic. The aim is to find out how effective this communication was, whether it brought results and to examine what were the steps taken by the Stationery SO. The theoretical part explains the basic principles of digital marketing, advertising on the internet and planning a communication strategy. The practical part introduces the Stationery SO and its steps at the beginning of the pandemic. It will also include an analysis of current communication on the internet. A questionnaire survey and an interview with the owner of the Stationery will be conducted to determine its effectiveness. Based on the results, a communication strategy and a campaign to promote online communication will be proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62627
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
dobešová_2022_dp.pdf 2.373Mb PDF View/Open None
dobešová_2022_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
dobešová_2022_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account