Sociální sítě vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě vybrané neziskové organizace

Show full item record

No preview available
Title: Sociální sítě vybrané neziskové organizace
Author: Matušková, Sandra
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vybranými sociálními sítěmi neziskové organizace Czechitas z hlediska obsahového marketingu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se marketingové komunikace, neziskových organizací, obsahového marketingu a sociálních sítí. V praktické části je provedená situační analýza Czechitas a vypracována obsahová analýza příspěvků na firemních profilech sociálních sítí Facebook a LinkedIn za rok 2021. Výzkumná část je následně doplněna dotazníkovým šetřením. Cílem bakalářské práce je na základě porovnání výsledků dvou výzkumných metod zjistit, jaký je vztah mezi obsahem a jeho vnímáním sledujícími na sociálních sítích Czechitas, následně předložit doporučení pro efektivnější komunikaci a načrtnout případné úpravy komunikovaného obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50328
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62618


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
matušková_2022_dp.pdf 3.019Mb PDF View/Open None
matušková_2022_op.doc 143Kb Unknown View/Open None
matušková_2022_vp.doc 124Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account