Využití memů v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití memů v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Krejčiřík, Matouš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50360
dc.description.abstract Tato diplomová práce zkoumá memy a jejich užití v komunikaci na sociálních sítích a v reklamě. Tento nepříliš prozkoumaný formát tak podrobuje diplomová práce výzkumu a snaží se jej popsat a pochopit. Definovat jeho výhody, nevýhody a vnímání recipientů. Práce také zkoumá i generační vliv na toto medium a veškeré tyto informace se snaží implementovat na možné užití memu v reklamě a na správu sociálních sítí. V souvislosti s věkovou skladbou, práce zkoumá i výhledy a využití tohoto média do budoucna.
dc.format 126 s. (174 686 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetové memy cs
dc.subject generace cs
dc.subject memy v reklamě cs
dc.subject memy na sociálních sítích cs
dc.subject internet memes en
dc.subject generations en
dc.subject memes in advertisement en
dc.subject memes on social media en
dc.title Využití memů v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Use of Memes in Marketing Communications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis explores memes and their use in communication on social networks and in advertising. This thesis tries to describe and understand this quite unexplored for-mat using research. Next goal is also to define its advantages, disadvantages and percep-tions of recipients. The thesis also explores the impact of generations on this format and tries to apply these informations on the possible use of memes in advertising and social media management. The thesis also examines the prospects and use of this format in the future in connection with the age distribution.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62531
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčiřík_2022_dp.pdf 2.610Mb PDF View/Open None
krejčiřík_2022_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
krejčiřík_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account